Nutizie - Sicreti ottici: U misteru di a differenza di u puntu di a lampada cù l'angulu di u fasciu - a vostra scelta di illuminazione pò esse assai diversa!
  • Faretti da soffittu
  • Luci Spot Classiche

Secreti ottici: U misteru di a differenza di u puntu di a lampada cù l'angulu di u fasciu - a vostra scelta di illuminazione pò esse assai diversa!

Secreti ottici: U misteru di a differenza di u puntu di a lampada cù l'angulu di u fasciu - a vostra scelta di illuminazione pò esse assai diversa!

Tutti sapemu chì l'angulu di u fasciu hè u modu u più basicu per valutà a forma di a distribuzione di a luce. Tuttavia, u listessu angulu di u fasciu, a forma di distribuzione di a luce hè a listessa?

Quì sottu, pigliemu cum'è esempiu u spot light di 30°.

1

Quessi sò quattru anguli d'intensità luminosa è mezu di 30°, avemu trovu chì a so forma di distribuzione di a luce ùn hè micca a listessa, a lettura di l'angulu di u mo fasciu hè sbagliata ?

Adupremu un software per leghje l'infurmazioni nantu à l'angulu di u fasciu.

2

↑ Utilizendu u software per leghje l'angulu di u fasciu, avemu trovu chì l'angulu di mezza intensità di a luce hè 30°, è l'angulu di u fasciu 1/10 hè guasi 50°.

Per a comodità di paragone, aghju pigliatu quattru per andà u flussu luminosu hè fissatu in 1000 lm, a so intensità luminosa massima hè rispettivamente 3620 CD, 3715 CD, 3319 CD, 3341 CD, grande è chjucu.

Mettemulu in u software è eseguimu una simulazione per vede cumu si compara.

3

↑ A simulazione è a paragone anu trovu chì i dui punti luminosi di u mezu sò assai chjari. Distribuzione di a luce 1 è distribuzione di a luce 4, u bordu hè relativamente dolce, a distribuzione di a luce 4 hè particularmente dolce.

Accoglieremu a luce contr'à u muru è guarderemu a forma di i punti luminosi.

4

↑ Simile à a macchia di terra, ma u bordu di a distribuzione di a luce 1 hè più duru, a distribuzione di a luce 2 è 3 parenu una stratificazione evidente, vale à dì, ci hè una piccula sottu-macchia, a distribuzione di a luce 4 hè a più dolce.

Paragunate u valore di abbagliamentu uniforme di a luminaria UGR.

5

↑ Cliccate nant'à a figura sopra per vede l'imagine più grande, avete trovu chì l'UGR di a distribuzione di a luce 1 hè negativu, u valore UGR di l'altre trè distribuzioni di luce hè simile, negativu principalmente perchè a distribuzione di a luce di a mità superiore di a luce hè più grande, a luminosità di u fondu serà più alta, dunque u logaritmu UGR calculatu hè negativu.

Paragone di diagrammi cònichi.

6

↑ L'illuminazione cintrali di a distribuzione di a luce 2 hè a più alta, a distribuzione di a luce 3 volte, a distribuzione di a luce 1 è a distribuzione di a luce 4 sò simili.

U listessu hè 30°, l'effettu spot hè assai sfarente, chì in l'applicazione, ci deve esse una differenza.

Basatu annantu à u flussu luminosu, l'intensità luminosa massima è a transizione di u spot.

Distribuzione di a luce 1, a distribuzione di a luce ùn pò micca esse cusì alta cum'è l'altri trè, ma l'effettu antiriflessu serà megliu, adattatu per l'usu in certi spazii interni cù esigenze antiriflessu più elevate, è pò ancu esse adupratu in l'ambiente di mostra.

7

Distribuzione di a luce 2, adatta per lampade di pruiezione ad alta efficienza luminosa, lampade di pruiezione di putenza di varie dimensioni, cum'è l'illuminazione di u paisaghju, o pruiezione à longa distanza.

8

Distribuzione di a luce 3, l'effettu hè simile à a distribuzione di a luce 2, u listessu pò esse adupratu in l'illuminazione esterna, adupratu per fà brillà a corona di l'arburu, o una grande zona di luce à longa distanza, ma u puntu secundariu hà bisognu di esse riparatu.

9

A distribuzione di a luce 4 hè una distribuzione di a luce interna più cunvinziunale, chì pò esse aduprata per l'illuminazione basica è l'illuminazione chjave di u spaziu internu nurmale, è pò ancu esse aduprata per i riflettori di pista per mustrà l'illuminazione di e merci.

10

Ùn hè micca difficiule à vede da sopra, ancu s'è l'angulu di u fasciu hè u listessu, ma a forma di a distribuzione di a luce pò esse variata, diverse forme ùn ponu micca esse aduprate in u listessu spaziu, l'effettu hè una grande differenza, dunque quandu sceglite a lampada, ùn pudete micca solu fighjà u flussu luminosu di l'angulu di u fasciu, ma ancu fighjà a forma di u spot, se a forma di u spot ùn pò micca capisce cumu fà? Allora duvete aduprà un software di simulazione, tipicu hè DIALux evo, largamente adupratu in l'industria, altu ricunniscenza.

 

da Shao Wentao - Signore Buttiglia Luce


Data di publicazione: 26 dicembre 2024