L'edifiziu u più altu di l'Asia sudorientale si trova attualmente in Ho Chi Minh City, Vietnam. L'edifiziu di 461,5 metri d'altezza, Landmark 81, hè statu illuminatu pocu fà da a filiale di Osram Traxon e:cue è LK Technology.
U sistema d'illuminazione dinamica intelligente nantu à a facciata di Landmark 81 hè furnitu da Traxon e:cue. Più di 12.500 insemi di apparecchi d'illuminazione Traxon sò cuntrullati è gestiti cù precisione di pixel da u Sistema di Gestione di a Luce e:cue. Una varietà di prudutti sò incorporati in a struttura, cumpresi punti LED persunalizati, tubi monocromatici, parechji e:cue Butler S2 orchestrati da un Lighting Control Engine2.

U sistema di cuntrollu flessibile permette una preprogrammazione mirata di l'illuminazione di a facciata per occasioni solenni. Assicura chì l'illuminazione sia attivata à u megliu mumentu pussibule in l'ore di sera per risponde à una larga varietà di esigenze di illuminazione, riducendu significativamente i costi operativi è di manutenzione.
"L'illuminazione di a facciata di Landmark 81 hè un altru esempiu di cume l'illuminazione dinamica pò esse aduprata per ridefinisce u paisaghju notturnu di a cità è migliurà u valore cummerciale di l'edificii", hà dettu u duttore Roland Mueller, CEO Globale di Traxon e:cue è CEO di OSRAM Cina. "Cum'è leader mundiale in l'illuminazione dinamica, Traxon e:cue trasforma visioni creative in esperienze di illuminazione indimenticabili, elevendu strutture architettoniche in u mondu sanu."
Data di publicazione: 14 d'aprile 2023